Dag 4- Det här åt jag idag: [This is what I ate today]

Det blev inget bloggande igår. Det hanns helt enkelt inte med.
Tar dag 4 idag istället...

 

Gick upp kl 07:00 och drack en kopp kaffe framför nyheterna på tv:n.

Efter att jag lämnat lilleman på dagis  kl: 9  åkte jag in till Boston och träffade min svenska kompis Sheller på Starbucks.

 

Det fick bli en Starbucksfrukost i dag. Det är inte ofta jag äter frukost ute.

Only on special occasions - like today.

 

 

Nedan: Här är Sheller och jag förresten...

 

Kom hem vid 17-tiden.

Mellanmål: Banan och clementin...

Middag: I dag fick det bli nu-ska-vi-se-vad-vi-har-i-kylskåpet-middag...

Hittade kycklingfileér, så det blev en kyckling"gryta" med jordnötsmörsås med frästa grönsaker och makaroner.

[men oj vad det såg tråkigt och färglöst ut. Det var godare än vad det såg ut. Kände att jag inte la ner mycket energi på den maten...]

 

Efter det blev det en liten fika.

Än är dagen inte slut, men jag tror det slutar med några vindruvor för min del...

 

Vet inte vad jag ska säga om den här dagen.

Varken bra eller dålig... ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0