Dag 6-Min dag:

Gick upp kl 9:00, bryggde kaffe och tog första koppen i soffan framför tv:n.

Frukost vid 10-tiden.

Fixade mig iordning.

 

Vid 12:30 åkte vi in mot Boston för att möta upp min (nya) kompis Sheller. Hon ska tyvärr flytta hem till Sverige på tisdag och vi skulle köpa lite saker av henna som hon ville bli av med.

 

Efter det så gick vi lite på stan och tog en fika.

 

Hem till kl. 16:00

 

Matilda till frissan och jag började med middagen.

Idag hembakad pizza.

 

Vid 18-tiden ringde det på dörren och Bibbie och hennes dotter Sara kom hit (se förra lördagens inlägg).

 

Vi satt och babblade till 9:30

Sen blev det soffa och tv och förmodligen tidig säng idag. Ögonen vill inte riktigt hänga med nu...

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Bibbie

Jatte mycket tack for en trevlig kvall...den gick sa fort sa fort och vi hade mysigt

Tog vagen genom Boston och holl pa att fa en stor Van i baken..men som tur var hann han bromsa..

En stor olycka mitt i en korsning...dar en taxi var bara halv!! Sa dom kor de galningarna...

Ha de gott och tack for i kvall.. Sara och Bibbie

2010-11-28 @ 06:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0