Mitt projekt...

Nu kan jag äntligen visa upp vad jag har pysslat med den sista tiden och varför jag har rännt runt i alla olika antikaffärer Massachusetts runt.

 

Jo- jag har letat efter en sådan här:

En Open fire mantel för att göra en "fejk öppen spis" [eller faux fire place som det heter här]


Den här hittade vi till slut i New Bedford, ca 1 timma från oss.

Ett litet problem bara... Den fick inte plats i bilen.

Hemleverans gick att ordna och 3 veckor senare kom den hem till oss.

 

 

Nu har vi målat den och fixat i ordning.

 

 

Ta da!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad fin!!! Bra jobbat! :o)

2010-11-24 @ 05:23:40
Postat av: Heather Kozak-Lundquist

Jag köpte, förra jul, en elektriskt öppet spis på Rollback i Walmart, $179. Ska visa den sen i mitt blogg. Va fin din blev :) Våran är trä-färgad.



Hälsn,

Heather

2010-11-24 @ 15:14:20
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com
Postat av: Anette

Åh så jättefint! En sån skulle jag också vilja ha, men just nu har jag inget hus som det skulle passa i.

2010-11-24 @ 19:42:25
URL: http://fourmum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0