Antikrundan...

Labor day här i USA igår måndag, dvs en "röd dag" och ledigt för många.

 

Strålande sol... Vad passar bättre än en utflykt?

 

Vi åkte norrut, till Essex, ca 50 minuter från oss.

 

Patrik hade varit där själv när vi andra redan hade åkt till Sverige. Han tyckte det var så jättefint där och ville nu visa oss.

 

En gata full med antikaffärer... MUMS!!!

 

Och nu kommer en si så där 1000 bilder från vår Antikshopping...

 

For all you Antique lovers:

 

Lilleman vill aldrig vara med på bild nu förtiden...

 

I den här affären hade de verkligen A L L T...

 

 

 

Sa jag A L L T?

 

 

 

Till och med gamla Coca Cola lådor från en gammal (nerlagd?) Coca Cola fabrik i närheten...

 

 

Gamla golfklubbor...

 

Ha ha...

 

 

 

Man kunde också köpa gamla nummerplåter från de flesta delstaterna.

Det du, Charlotta!!! ;o)

 

Matildas "fynd"...

 

Det var i den här affären vi shoppade loss... Tyvärr hade den stängt när vi tog kortet...

 

Våra fynd...


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilka härliga fynd!! Jag gillar verkligen Coke boxen (hur mycket gick den på?). Jag måste gå "Antiquing" jag med nån gång. :o)

2010-09-08 @ 18:36:39
Postat av: Helena

Mimmi: Coca Cola lådan kostade $12... Hyfsat billigt, tycker jag. ;o)

2010-09-08 @ 20:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0