Jag har inte tid att blogga...

Den sista veckan innan vi åkte tillbaka till Boston gick mycket snabbt.

 

Vi hade fullt upp med att träffa vänner, fira födelsedag, packa mm.

 

Så därför mina vänner blir det inget blogginlägg om allt det roliga vi gjorde.

Jag hinner helt enkelt inte...

 

Inget om kräftskivan hos Mats...

 

(här poängpromenaden, som vanligt... i år med en bonusfråga... he he)

 

 

Patrik och Lotta...

 

 

Inget om avskeds BBQ:n...

 

 

Bästaste Sussi och Thomas...

 

Anna, Lena, Sussi och Thomas...

 

Patrik och Jörgen...

 

Det är inte så buttert som det ser ut...

 

Bästaste Anna tar av den goda maten...

 

Inget om kusin kräftskivan... (Patriks kusiner...)

 

(I år var svågern Joakim och hans Linda värdpar)

 

Den fina dukningen som Linda fixat!!!

 

 

 

Matilda, Linda, Fabian och Patrik...

 

samlade utanför Joakim och Lindas mysiga sommarstuga...

 

Sysslingarna Fabian och Pontus...

 

Kusin Malin...

 

Kusin Alberth och kusin Jennie...

 

Alberths käresta Anna och kusin Peter....

 

Jag och Peters tjej Anna...

 

Inget om pappas födelsedagsmiddag...

 

Pappa och Marita...

 

 

Hoppsan, det blev visst ett blogginlägg ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0